طراحی ست اداری

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
image

طراحی کاتالوگ و بروشور

با توجه به اینکه هر روز به تعداد رقبای تجاری در هر کسب‌وکاری اضافه می‌شود برای موفق شدن، برقراری تعامل و ایجاد ارتباط با سایر افراد و شرکت‌ها بایستی از تبلیغات موثر و چشم‌نواز بهره‌مند شد. یکی از بهترین و جذاب‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی چاپ و طراحی ست اداری، ساک دستی های زیبا و هماهنگ با برند و رنگ سازمانی مجموعه‌ی شماست.

آیا می‌دانید که طراحی ست اداری به دهه ۱۸۶۰ برمی‌گردد؟ درست است – و در واقع، آبراهام لینکلن اولین کسی بود که از سربرگ استفاده کرد. او در حین مبارزات انتخاباتی مجدد، تصویر پرتره‌ی خود را در گوشه‌ی بالا سمت چپ نامه‌‌های خود چاپ کرد و همه چیز از اینجا شروع شد. رشد و شکوفایی ست اداری تجاری و سربرگ‌‌های حرفه‌‌‌ای تا دهه ۱۹۰۰ ادامه یافت – حتی نیکولا تسلا طراحی خاص خود را داشت که مهمترین اختراعاتش را در آن زمان در این سربرگ‌‌ها شرح می‌داد.

از دعوت نامه‌‌ گرفته تا کارت‌‌ ویزیت، ست اداری تقریباً هر روز بخشی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد. اما آیا واقعاً در مورد نامه‌‌های تشکری که می‌نویسید، کارت‌هایی که در بسته‌‌های پستی خود دریافت می‌کنید، دعوت نامه‌‌های عروسی که به دست‌تان می‌رسند یا نامه‌‌های تجاری که از طریق پست ارسال می‌کنید، فکر کرده‌اید؟ احتمالا خیر.

 

چرا طراحی ست اداری بسیار مهم است؟

ست اداری اولین محتوایی است که مشاغل دیگر و مصرف کنندگان با آن تعامل خواهند داشت.

 

شاید بپرسید که چرا طراحی آن اینقدر مهم است. خب، شما می‌دانید که ست اداری در مورد برداشت‌‌های اول هستند – شما هرگز فرصتی دیگر برای ایجاد یک تجربه‌ی خوب پیدا نمی‌کنید.یک طراحی خوب از همان ابتدا هماهنگی را انجام می‌دهد، مخصوصاً اگر برای بازاریابی تجارت با تجارت(B2B )استفاده شود.

 

به‌طور کلی طراحی و چاپ ست اداری همراه با فاکتورهای فروش در صورت اجرای صحیح می‌توانند برند و هویت شرکتی شما را تقویت کنند.

 

طرح‌‌های پرینت کسب و کار شما با توجه به ظاهرشان قضاوت می‌شوند.

 

انواع مختلف طراحی ست‌های اداری تجاری

طراحی خوبِ ست اداری از نظر زیبایی شناسی خوشایند و دلچسب است، اما فقط موارد فوق العاده واقعاً می‌توانند ارزش‌ها، رسالت و چشم‌انداز اصلی یک برند را منعکس کنند. طراحی می‌تواند با نگاهی کوچک به معانی نمادین، آنها را زنده کند.

آماده ارسال سفارش خدمات هستید؟

با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با ما