مشاوره رایگان وبسایت

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
image

چرا مشاوره برای طراحی وبسایت ضروری است؟

مشاوره بگیرید تا چرخ را از اول اختراع نکنید. طراح سایت ساختن سایت را می‌داند اما شما را نمی‌شناسند. او در مورد صنعت، حوزه کاری، نگرش‌ها، مشکلات، انتظارات و حتی بودجه اطلاعات دقیقی ندارد. بنابراین بدون مشاوره چیزی خلق خواهد شد که ممکن است چکش‌کاری آن به قیمت دوباره ساختنش بینجامد. پس اولین فایده مشاوره شناخت کافی مجری از روند چیزی است که شما قرار است در سایت خود عرضه یا ارائه کنید.

مشاوره بگیرید تا بتوانید بر روی زمان‌بندی و منابع خودتان برنامه‌ریزی کنید. برآورد‌ هزینه سایت و همچنین تعرفه‌های قیمت‌گذاری که روی اینترنت هست تا حدود زیادی کلی است و بیشتر مشتریان را در سه تا پنج گروه دسته‌بندی می‌کند که ممکن است نیاز شما در هیچ یک از این دسته‌ها نباشد. مشاوره خوب و اصولی کمک می‌کند تعرفه دقیق سایت خودتان را بتوانید محاسبه کنید. همچنین زمان‌بندی اجرا ممکن است کمتر یا بیشتر از چیزی که واقعیت دارد ارزیابی و توافق شود که مشاور می‌توند این خطا را نیز به حداقل برساند.

تصور بسیاری که به تازگی وارد حضور جدی در اینترنت می‌شوند این است که بعد از سفارش طراحی سایت، دیگر کار تمام است در صورتی که بسیاری از روندهای مثبت، سرنوشت ساز و تاثیر گذار یک سایت خوب بعد از راه‌اندازی آن آغاز می‌شود. سوالات شما در این خصوص می‌تواند بخش زیادی از این مسیر را تسهیل کرده و انتظارات شما را به نسبت منابع‌تان تعدیل کند. بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی با تولید محتوا، سئو، ایمیل مارکتینگ، رپورتاژ آگهی، تبلیغات گوگل، تبلیغات بنری و  نگهداری و پشتیبانی، بروزرسانی‌های فنی و.. نمونه‌هایی از این موارد هستند

آماده ارسال سفارش خدمات هستید؟

با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با ما