سایت مشاوره EFT

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل

من فاطمه شفیعی خورشیدی هستم و الان که دارم بر این فایل رو اماده میکنم(۶ مرداد سال ۱۴۰۰) ۴ سال و نیم میشه که وارد مسیر قانون جذب و خودشناسی شدم و هر روز هزاران بار خدا رو شاکرم که وارد این مسیر شدم. سال اولی که شروع کرده بودم خیلی سخت گذشت اما خدا رو هزاران بار سپاس که ناامید نشدم و دست از تلاش و تمرین و بر نداشتم. همیشه با خودم میگفتم اگه بقیه تونستن من هم میتونم و حالا هم میخوام به تو بگم اگه من تونستم پس تو هم میتونی دوست من
اومدن تو این مسیر اتفاق های خیلی شگفت انگیزی رو برای من رقم زد و منو از یک ادم کاملا افسرده که داروهای افسردگی مصرف میکردم به یک انسان کاملا سالم، سرحال، پرانرژی و قبراق تبدیل کرد. دلیل اصلی که من اینجام و دارم ای اف تی و قانون جذب آموزش میدم اینه که با خودم عهد کردم که اگه این مسیر منو به هدف ها و خواسته هام برسونه دست از اموزش دادن در زمینه رشته تحصیلی ام بر میدارم و وارد این مسیر میشم و الان بیشتر از یک سال و ۸ ماهه که مسئیله و مشکلی که بابتش وارد مسیر قانون جذب و خودشناسی شده بودم به بهترین و راحت ترین شکل ممکن حل شده و من الان اینجا خدمت شما دوستان گرامی هستم. من از بچگی عاشق اموزش دادن بودم و از وقتی که یادم میاد داشتم درس میدادم تو مدرسه به همکلاسی هام، تو دانشگاه به دوست هام. همیشه عاشق این بودم که یک موضوع رو کامل یاد بگیرم و بفهمم و برای بقیه توضیح بدم. عشق به آموزش آنچنان در وجودم شعله ور بود که بعد از اتمام دوران کارشناسی ارشد در جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی مشغول تدریس GIS , RS شدم و همچنان در محیط کارم در شهرداری هم ادامه پیدا کرد.
بعد از اتمام تحصیلات در دوران کارشناسی ارشد دوران جدیدی از زندگی من شروع شد. تمام تصوراتی که از خودم، زندگی مشترک و .. داشتم بعد از چند سال چنان در هم کوبیده شد که دچار افسردگی شدم و هر روز شدت افسردگی در من بیشتر و بیشتر میشد تا جاییکه روانشناسی که باهاش در ارتباط بودم بهم گفت که فاطمه با وجود اینکه زن خیلی قوی و توانمندی هستی و خیلی تلاش کردید اما دیگه از دست من برای تو کاری بر نمیاد و باید به روانپزشک مراجع کنی و مصرف دارو رو شروع کنی. با تمام ناراحتی که توی وجودم بود رفتم سراغ روانپزشک و مصرف دارو رو شروع کردم. دارو رو توی کیف اداره مخفی کرده بودم و یواشکی استفاده میکردم تا برچسب روانی بودن نخورم. اما فقط یک ماه تونسته بودم دارو استفاده کنم چون دارو ها منو از یک ادم پر انرژی و پرتحرک به یک ادم کاملا خواب الو تبدیل کرده بود و در تمام ساعات روز بعد از اداره در حال چرت زدن بودم و از تمام کارهای خودم به خصوص رسیدگی به دخترم جا میموندم. اون موقع بود که تصمیم گرفتم خودم رو مجدد احیا کنم و این بار بخاطر دخترم این تصمیم رو گرفتم چون دوست نداشتم دخترم جا پای من بزاره. شروع کردم به کار کردن بر روی ضعف های شخصیتی خودم و خدا رو هزاران بار سپساس زندگی ام در تمام زمینه ها کن فیکون شده و الان که دارم اینها رو برای شما مینویسم احساس خوشبختی تو تک تک سلولهای بدنم موج میزنه.
هر تکنیکی که من بهت آموزش میدم خودم قبلا بارها و بارها ازش استفاده کردم و تو زمینه های مختلف نتایج عالی به دست اوردم پس خیالت راحت باشه که این تکنیک ها جواب میدن و برای دست گرمی نیستن. تمامی دورهایی برگزار میکنم ضمانت برگشت وجه دارن و این نشاندهنده اطمینان ۱۰۰ درصدی که به این راه و این این اموزش ها دارم.

چرا از بین تمام تکنیک ها ای اف تی رو برای آموزش انتخاب کردم؟

همونطور که قبلا براتون گفتم من از تمام تکنیک های قانون جذب نتایج عالی گرفتم، اونم نه یک بار بلکه هزاران هزار بار و در تمامی زمینه ها، اما روند حل مسئله ای که من بخاطرش وارد این مسیر شده بودم خیلی کند بود و هر چی تلاش میکردم انگار تغییری درش ایجاد نمیشد، تا اینکه دوست عزیزی در مورد ای اف تی با من صحبت کرد و گفت همچین تکنیکی هم وجود داره که خیلی هم کارامده میخوای امتحانش کنی؟ از اون جایی که شخصیتم جوری که تا به هدفم نرسم دست از تلاش و کوشش بر نمیدارم، شروع کردم به یاد گرفتن تکنیک ای اف تی و مطالعه کتاب های اقای گری کریک و دیدن فیلم ها و استفاده از ان برای حل مسائل و مشکلات که بازم خدا رو هزاران بار سپاس خیلی خیلی عالی پیش رفتم و به محض اینکه شروع به استفاده از ای اف تی برای حل مشکل به ظاهر لاینحلم کردم نتایج به طرز شگفت انیگیزی شروع به خودنمایی کردن و مسئله و مشکلم خیلی خیلی راحت حل شد. اون موقع بود که متوجه شدم دلیل لاکپشتی راه رفتنم برای حل مشکلم این بود که باورهای غلط و ریشه های خیلی قوی داشتم که اگه میخواستم با تکنیک های قانون جذب حلش کنم باید خیلی زمان دیگه روش کار میکردم که با یادگیری ای اف تی خیلی سریع تونستم ریشه های مشکلی که سال ها داشت روح و روان منو ازار میداد پیدا کنم و یکبار برای همیشه از دستش رها بشم. همچنین میدیدم که دوستان خیلی زیادی از قانون جذب استفاده میکنن و نتیجه نمیگرن و فکر میکنن که قانون جذب یک دروغ بزرگه. در حالیکه داستان برمیگرده به این موضوع که مشکلاتی که دارن باهاشون دست و پنجه نرم میکنن ریشه های خیلی قوی دارن و حل کردنش به زمان خیلی زیادی نیاز داره که میشه به کمک ای اف تی این بازه زمانی رو خیلی خیلی کم کرد. ی موضوع دیگه این که در دنیای امروز ما که همه چی با سرعت عجین شده و ادم ها دوست دارن خیلی سریع از دست مسیئله و مشکلی که دارن نجات پیدا کنن که ای اف تی میتونه این خواسته رو براشون تامین میکنه. اونم بدون هیچ گونه محدودیت و ضرری
همین شد که تصمیم گرفتم ای اف تی رو برای آموزش انتخاب کنم و خیلی خیلی خوشحالم که در خدمت شما دوست های خوبم هستم.

سایت مشاوره EFT

مشاوره قانون جذب و خودشناسی

طراحی سایت مشاوره

طراحی سایت

تاریخ

شهریور 1399

تهران

تهران، آزادی