شرکت مولد گشتاور بین الملل

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل

شرکت مولد گشتاور بین الملل (ITG) با پشتوانه شرکت میراب از سال ۱۳۸۹ به صورت یکپارچه و در قالب یک شرکت مستقل، باز تعریف شدند . این شرکت قبلا به دلیل حوزه فعالیت داخلی با نام مولد گشتاور ایرانیان ثبت شده بود و اکنون پس از توسعه فعالیت خود به سطح بین الملل با نام جدید خدمت رسانی می کند. هدف این شرکت، بهره گیری از این ربع قرن تجربه، جهت ارائه تجهیزات اتوماسیون صنعتی و خدمات تخصصی روز دنیا در صنایعی همچون نفت و گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب، فولاد، سیمان و غیره است. این شرکت رشد بسیار سریع خود را مدیون مشتریان وفادار خود می داند. همچنین این شرکت جهت نیل به اهداف بلند خود در زمینه ارائه تجهیزات و خدمات مطلوب و متناسب با استاندارد های بین المللی اقدام به اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر آلمانی نموده است.
فعالیت های شرکت علاوه بر نفت و گاز ، آب و فاضلاب ، انرژی و صنایع در زمینه های آموزش و واردات و صادرات و امور گمرکی نیز می باشد .
برنامه ریزی های راهبردی، هدف گذاری های بلند مدت و نیز ارزیابی های پیوسته عملکرد جهت بهبود مستمر، از جایگاه بسیار مهمی در شرکت مولد گشتاوربین الملل (ITG) برخوردار است.
نگاهی به رشد متوسط سالانه ، اضافه شدن واحد های مختلف سازمانی، رشد و توسعه واحد فنی شرکت مولد گشتاور بین الملل (ITG) و استمرار این رشد طی سالیان متمادی، نشان از این دارد که در خصوص ارایه تجهیزات روز دنیا و رعایت اصول مشتری مداری، هیچ مانعی تاب مقاومت در برابر اهداف شرکت را ندارد.

شرکت مولد گشتاور بین الملل

آب و فاضلاب ، نفت و گاز ، انرژی

طراحی سایت اتوماسیون صنعتی

طراحی سایت

10 فروردین 1398

تهران

تهران، کیلومتر ۱۰