مؤسسه فرهنگی ورزشی آداک کیان پایتخت

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل

باشگاه فرهنگی ورزشی آداک کیان پایتخت با شعار رفتار حرفه ای، نشاط ، همدلی از سال ۱۳۹۹ پای در عرصه پرهیاهوی فوتبال گذاشته و فعالیت رسمی خود را با هدف رشد و پیشرفت فوتبال و فوتبالیست های کشور عزیزمان ایران شروع کرده است. امکانات عالی در کنار کادر مدیریتی کارآمد و با تجربه، هم چنین کادر فنی مجرب و دلسوز این امکان را برای بازیکنان فراهم آورده. که به دور از دغدغه ها و مشکلات، تمام تمرکز خود را روی پیشرفت و تعالی خود نه تنها در ورزش بلکه در تمام عرصه های زندگی بگذراند.

برنامه ها

ما طیف گسترده ای از برنامه های بروز، پیشرفته و نوآورانه را در راستای منافع و پیشرفت بازیکنانمان ارائه می دهیم.

تجربه

باشگاه آداک کیان پایتخت بیش از ۱ سال پیش آموزش فوتبال به جوانان را آغاز کرده و همچنان در پیشبرد روش های تربیتی بازیکنان و تیم ها در همه لحاظ پیشتاز می باشد. باشگاه های متعددی در سراسر کشور از برنامه های توسعه یافته و آزمایش شده باشگاه ما الگو برداری کرده و استفاده می کنند.

تعالی

ما تعهد قوی به ارائه آموزش عالی فوتبال در یک محیط امن را می دهیم. محیطی که بازیکنان تجربه لذت بخش و مثبت یادگیری را داشته باشند.
آکادمی ما برای تمام سنین و تمام بازیکنان(با توانایی های مختلف) برنامه مختص به سن و توانایی آنها ارائه می دهد.

مربیان

باشگاه آداک کیان پایتخت همواره از مربیان برجسته و با دانش با مدارک بین المللی بهره برده است. که وجه تمایز آنها علاقه مندی به فوتبال، دلسوزی نسبت به شاگردان و تعهد به اشتراک گذاشتن دانش خود به بازیکن می باشد.

آداک کیان پایتخت

مؤسسه فرهنگی ورزشی

طراحی سایت باشگاه

طراحی سایت

تاریخ

شهریور 1399

تهران

تهران ،شهرک گلستان