طراحی سایت داروخانه

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل

طراحی وبسایت داروخانه ای

امروزه برای جا نماندن از رقابت با دیگر هم صنفان خود باید با استفاده از تکنولوژی های جدید تغییر و تحولی اساسی در کسب و کارتان ایجاد کنید؛ با طراحی سایت اختصاصی داروخانه کارتان را به جایی انتقال دهید که مشتریانتان حالا بیشتر از هر جای دیگری در آن حضور دارند؛ یعنی اینترنت!
هرروزه بر تعداد افرادی که خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند، افزوده میشود که خرید دارو هم ازین قضیه مستثنی نیست.
با طراحی سایت در آوانگارد این امکان برای شما فراهم می‌شود تا بتوانید به بهترین نحو پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشید. چرا که تجربه و مهارت کافی برای این کار توسط نیروهای مجرب ما فراهم شده است.

 

 

اطلاعات تماس آوانگارد

 

چرا دارو خانه آنلاین؟

 

ایده ایجاد یک فروشگاه اینترنتی برای داروخانه، می‌تواند مزیت های بی‌شماری داشته باشد. در صورتی‌که داروخانه های آنلاین بتوانند اصول اولیه در زمینه فروش اینترنتی را رعایت کنند قطعاً فروش حداقل ۲ برابری نسبت به یک داروخانه فیزیکی معمولی را تجربه خواهند کرد؛ چراکه فروش آنلاین باعث گسترش عرصه کاری می‌شود بطور مثال یک داروخانه در تهران کمتر پیش می آید بتواند برای شهرهای دیگر فروش داشته باشد . اما کاربران سایت های داروخانه می توانند از هر شهری باشند و در صورت خرید دارو و یا لوازم بهداشتی ، داروخانه آن را با روش های مختلف ارسال نماید.
با داروخانه آنلاین محدودیت زمانی برای کار ندارید. همچنین در صورت عدم موجودی کالا، خریدار می تواند ثبت سفارش کند و داروخانه به سرعت آن را تهیه و ارسال نماید.

هنگامی که با مشتریان داروخانه ها از علل خرید اینترنتی می پرسیم معمولاً جواب های زیر شنیده می شوند:

– داروخانه های آنلاین تنوع محصولات کاملی دارند
– در دوران کرونا ما سعی می کنیم از مراجعه به داروخانه های فیزیکی خودداری کنیم.
– امکان و زمان کافی برای بررسی ترکیبات تشکیل دهنده مکمل ها در داروخانه آنلاین فراهم هست.
– بررسی و مقایسه قیمت انواع محصولات و برندهای متفاوت در داروخانه آنلاین آسانتر است.
– با توجه به مشغله کاری و وقت کمی که داریم سعی می کنیم اکثر خریدهایمان را به صورت اینترنتی انجام دهیم.

دکترهای داروساز یا صاحبان داروخانه هایی که به این نیازهای مشتریان پاسخ داده اند توانسته اند فروش داروخانه خود را تا حد چشمگیری افزایش دهند.
یکی از دیگر از مزیت های تأسیس سایت برای داروخانه خود، هزینه های پایین آن نسبت به داروخانه های فیزیکی و مدیریت آسانتر آن است که می تواند فروش خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.
“داروخانه ای که یک سایت زیبا و کاربردی دارد یک سر و گردن از داروخانه های دیگر بالاتر است و این می تواند برای صاحب آن داروخانه امتیازات فراوانی به وجود آورد. شما یرای داشتن چنین سایتی میتوانید کار طراحی سایت اختصاصی داروخانه تان را به آوانگارد بسپارید.”

اینستاگرام آوانگارد

سایت داروخانه چگونه کار میکند؟

وب سایت ها به اشکال مختلف خدمات رسانی می کنند و چون با گذشت زمان به یکی از اجزای جدایی ناپذیر کسب و کارها تبدیل شده اند، این نکته بسیار حائز اهمیت است که سایت خود را به کدام شرکت طراحی می‌سپارید… .
خوب است بدانید که کار طراحی فروشگاه اینترنتی داروخانه با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. یکی از متداول‌ترین روش‌های طراحی سایت داروخانه‌ای استفاده از وردپرس می‌باشد. استفاده از وردپرس جهت طراحی سایت یکی از متداول‌ترین روش‌هایی است که امروزه سایت‌های زیادی به این روش ساخته شده است.
طراحی سایت به روش برنامه‌نویسی از دیگر روش‌های طراحی وبسایت داروخانه می‌باشد. برنامه‌نویسی جهت طراحی سایت به زبان‌های متفاوتی انجام می‌شود. از جمله زبان‌های متداول اشاره داشت. بعنوان مثال زبان‌های PHP و ASP از معرفترین روشهای برنامه نویسی سایت هستند.

چه دارو هایی را می‌توان از سایت دارو خانه خریداری کرد؟

داروخانه های آنلاین تقریبا تمام داروها را می توانند به شما بفروشند اما به این دلیل که اعتبارسنجی نسخه ممکن است در فضای اینترنت سخت باشد، بسیاری از داروخانه های آنلاین برخی از اقلام داروها که مصرف آن ها بدون نسخه پزشک خطرناک است را به صورت آنلاین نمی فروشند؛ اما بقیه موارد مانند، داروهایی که نیاز به تجویز پزشک ندارند مثل انواع مسکن ها و مولتی ویتامین ها و لوازم آرایشی، بهداشتی و غیره همگی قابل خریداری از داروخانه آنلاین هستند. بنابراین شما نمی توانید داروهایی که نیاز به دستور پزشک دارد را از طریق داروخانه آنلاین تهیه کنید.

ویژگی های یک سایت داروخانه خوب:

مهمترین ویژگی های یک پروژه موفق طراحی سایت داروخانه را می توان به صورت زیر برشمرد:

ارائه کامل اطلاعات و مشخصات دارویی

در صورتی که اطلاعات دارویی کامل در سایت داروخانه نمایش داده نشود بازدیدکنندگان سایت نمی‌توانند جواب سوالات خود را پیدا کنند و این باعث کاهش فروش از وبسایت داروخانه خواهد شد.

نمایش جدیدترین قیمت تمام داروها

از مزیت های اصلی سایت داروخانه نمایش قیمت داروها و محصولات است. بدین ترتیب مشتریان می‌توانند پس از مقایسه، اقدام به خرید نمایند. این کار در داروخانه های فیزیکی زمانبر و مشکل است.

امکان نمایش تاریخ انقضا داروها

یکی از سوالات رایج در مورد مکمل های تغذیه ای، تاریخ انقضاء آنها می باشد که در طراحی سایت تخصصی داروخانه باید مد نظر قرار بگیرد.

امکان فروش آنلاین ساده و سریع

در صورتیکه روند سفارش‌گیری از مشتری راحت نباشد میزان فروش از سایت کاسته خواهد شد.

اطلاع رسانی عوارض دارویی

بازدیدکنندگان و مخاطبین سایت ممکن است در خصوص عوارض و تداخلات دارویی سوال داشته باشند که می توان در کنار ارائه اطلاعات کامل داروها به سوالاتشان نیز پاسخ داد.

گام های طراحی سایت داروخانه آنلاین:

گام اول: هاست و دامنه مناسب

زمانی که شما تصمیم به راه اندازی وب سایت در اینترنت می‌گیرید، در گام اول می بایست سایت خود را طراحی و ایجاد کنید. بعد از اتمام طراحی سایت، در قدم بعدی باید یک آدرس اینترنتی برای خود ثبت و هاست مناسبی را از شرکت های ارایه دهنده خدمات هاستینگ خریداری نمایید. انتخاب و ثبت یک دامنه مناسب نقش بسیار به سزایی در موفقیت کسب و کار شما دارد و بنابراین باید بهترین دامنه را برای خود انتخاب کنید.
دامنه که در زبان فارسی به دامین نیز معروف است، نامی است که برای مشخص کردن آدرس وب سایت های اینترنتی استفاده می‌شود. دامنه یک نام منحصر به فرد برای یک صفحه وب است که کاربران از طریق این نام می توانند به صفحه مورد نظر متصل شوند.

هاست در لغت به معنای میزبان است. شما برای داشتن یک وب سایت روی بستر اینترنت بعد از ثبت دامنه باید سراغ تهیه هاست بروید. برای این منظور شما می توانید از شرکت های ارایه دهنده خدمات هاستینگ، هاست مناسب خود را تهیه نمایید. این شرکت ها سرورهایی برای ارائه اینگونه خدمات دارند که شما می توانید از طریق پلن های مختلفی که این شرکت ها ارایه می دهند، فضای موردنظر خود را فراهم نمایید. به عبارتی شما بخشی از فضای یک سرور شرکت ارایه دهنده خدمات هاستینگ را اجاره و وب سایت شما روی آن قرار می گیرد.

گام دوم: نام تجاری مناسب

پیدا کردن اسم برندی که مشتریان بتوانند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند، جزو اقدامات ضروری طراحی سایت است؛ پس هر اسمی که صرفاً جذاب به نظر می‌رسد، لزوماً نمی‌تواند اسم خوبی برای برندتان باشد؛ به همین دلیل انتخاب اسم برند می‌تواند یک فرآیند سخت و پیچیده به نظر برسد؛ چرا که اسم برند باید:

– مناسب شخصیت برند شما باشد
– به خاطر سپردنش برای مردم راحت باشد
– هنگام نمایش در تبلیغات آنلاین و آفلاین جذاب و گیرا به نظر برسد
– دامنه اینترنتی و اکانت های شبکه های اجتماعی اشغال شده نداشته باشد

گام سوم: طراحی ظاهری مناسب

در طراحی وب سایت علاوه بر محتوا و اصول سئو نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است، طراحی ظاهری و نکات گرافیکی وب سایت می باشد. اکثر کاربران وقتی وارد یک وب سایت می شوند ، در طول پنج ثانیه تصمیم می گیرند که در آن صفحه بمانند یا آن را ترک کنند. در صورتی که ظاهر وب سایت شما جذاب باشد ، بازدید کننده جذب آن می‌شود و سایت را ترک نمی‌کند.
پس از این که کاربر جذب سایت شما شد در مرحله ی بعدی این محتوا است که می تواند او را در سایت نگه دارد.
پس می توانیم اینطور بگوییم که اگر اهمیت ظاهر سایت در طراحی وب سایت از محتوا بیشتر نباشد ، کمتر نیست.

 

 

طراحی سایت داروخانه

 

چه نکاتی را باید در ساخت یک سایت داروخانه ای رعایت کنیم؟

فروش آنلاین ساده و سریع

برای داشتن فروش خوب، باید روند سفارش‌گیری با سرعت و سهولت انجام گیرد،که طراحی سایت توسط آوانگارد این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

اتصال به نرم افزار داروخانه

این کار سبب می شود که تمامی اقلام فروشی از سیستم انبار نرم افزار و وبسایت کاسته شده و از دوباره کاری و اشتباهات احتمالی جلوگیری کند.

پانل انبارداری

به آسانی و با چند کلیک، چندین انبار مختلف برای خود ایجاد نموده و در تمام مراحل فعالیت خود تمامی آنها را مدیریت نمایید. انبارگردانی تدریجی و کنترل تاریخ انقضاء ،گزارش کالاهای ضررده یا کم سود در حال فروش و… از مزایای استفاده از پانل انبار داری می‌باشند.

پانل حسابداری

پانل حسابداری جامع و گسترده وبسایت امکان مشاهده و تعریف دارایی های جاری و غیرجاری، بدهی های جاری، بدهی های بلند مدت، حقوق صاحبان سهام، هزینه ها و… با جزئیات کامل مشاهده نمایید.

 

 

طراحی سایت داوخانه

 

مدارک و مجوزهای لازم برای طراحی سایت داروخانه:

مدارک لازم برای طراحی سایت داروخانه طبق دستورالعمل سازمان غذا و دارو به شرح زیر است:

– ارائه درخواست مجوز فروش اینترنتی مَمهور به مُهر و امضای مؤسس در سربرگ داروخانه.
– تصویر پروانه تأسیس و پروانه مسئول فنی داروخانه.
مدرک کارشناسی IT از دانشگاه و تایید نرم افزار و سخت افزار آن توسط ارگان های مربوطه.
تبصره۱ ـ دانشگاه پس از دریافت و بررسی مدارک متقاضی درصورت تأیید و اِحراز صلاحیت‌های لازم نسبت به معرفی موسس داروخانه جهت اخذ نماد الکترونیکی به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اقدام می نماید.
تبصره۲- دانشگاه پس از اخذ نماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی نسبت به طرح موضوع در کمیسیون قانونی ماده ۲۰ امور داروخانه ها جهت صدور مجوزفروش اینترنتی یکساله اقدام می نماید.
تبصره ۳- صدور بیش از یک مجوز فروش اینترنتی برای هر داروخانه ممنوع است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *